3 Şubat 2011 Perşembe

Pronto! Toz Alacaktık...?!

Anneyim, çalışan kadınım, ablayım, evladım, en nihayetinde ev hanımıyım...
Hepimizin ev işinde sevdiği, sevmediği kalemler var...
Ütü yapmaya bayılırım mesela, iyi açan şöyle deliler gibi buhar fışkırtan bir ütü olsun saatlerce yapayım...
Sonra...
Bulaşık yıkamak, o su akınca benim de beynimdeki kabuk akıyor sanki, üzerindeki kara kabuk...
En en en sevmediğimse, fotoğrafla alakadar toz almak...
Deliririm, bir de üzerine sevmediği ot burnunda biter gibi, sen git mobilya "venge" ol...
Alıp da arkamı döndüğümde yine üzeri silme toz olur mu?
Olur, bunun iyi al, kötü alla alakası yok...
Genellikle yukarıdaki ürünün sprey şeklinde olanını da kullanmakla birlikte, en çok kullandığım olan köpek kuyruğu kıvamındaki ürününü, sen firma benim ülkeme getirme artık...
Neden?
Nedendir, işe yarayan bir üründen mahrum edersin ki bizi...
Firmayı aradım, sizin gibi herkes isyan ediyor arıyorlar deyip üzerine ekliyor hanımefendi tüm iyi niyetiyle, yurt dışında tanıdığınız varsa getirtebilirsiniz...
Tövbe de getirtmem...
Sen benim ülkemden sakın malını, sonra ben ülke ülke dolanayım...
Getirirsen yurduma alırım yoksa da eyvallah...

6 yorum:

TATESAL dedi ki...

Tevekkeli değil aradım bulamadım,küçük şehirdeyim diye ona yasladım...meğer durum başkaymış....sevgiler...

hülya dedi ki...

aynı dertler valla nedir bu todan çektiğimiz,kolay gelsin

Adsız dedi ki...

Üff yaaa neden böyle yapıyorlar, benim de birkaç tane beğendiğim ürün böyle bir anda Türkiye pazarından çekildi..Ne gıcık bişi di mi ama:(

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

anlamadım...niye getirmeyecekmiş ya da madem getirmeyecekse niye peşine düşülecekmiş
olmazsa olmazlardan mı ki yurdışına açılayım bunun için

herşeyden azıcık dedi ki...

Aynennnn katılıyorum 2 yedek kutum vardı onlarda biti sapı elimde kaldı:)) Sanki heryer toz kaynıyor yada beni çok seviyorlar.bende ne yaptım geçende BİM e arabalar için mikrofiber bezden setler gelmişti onları aldım evet kaba saba ama bütün tozları hoop diye topluyor hala vardır bence alman lazım Fundacan.

CEPAYNASI dedi ki...

bulaşığı ben de severim,yeterki yemek yapmayım:P
ütü...sevmem...
ütü seven azdır ama:)