31 Mart 2011 Perşembe

Hükümsüz Artık Telefonum...

Pazartesi telefonumu kaybettim, iki sene önce bizim Beyin doğum günü hediyesi pembe pembe çok sevdiğim, kalben bağlandığım hatta ona Ürgüp'ten boncuklu janjanlı bir minik çanta aldığım şeker telefonum gitti...
Dalgınlığımdan tamamen, sırt çantasının ön gözüne koyup da fermuarını kapatmazsam olacağı buydu...
Hemen kartı iptal ettirip daha önceden yedeklediğim numaralarımı tekrar yeni sime kaydettirdikten sonra iş telefona gelmişti ki yine imdadıma bizim bey yetişti...
Kendisi i-phone 4 ü eline alacağı anı iple çekerken kendi telefonunu bana verdiğinde içi bile sızlamadı eminim...
Sonuç itibariyle aynı numara, aynı sim kart, eski numaralarım...
Bu akşam da annemden bir telefon:
" Funda telefonun Pursaklardaymış... Pursaklar havaalanı yolunda neredeyse bir belde nüfusuna sahip bir yerleşim yeri...
Bir kağıt toplayıcısı bey önce telefondaki "babam" kaydını arıyor ulaşamıyor sonra "annem" kaydından anneme ulaşıyor...
Anneme telefonda izah ediyor ben size ulaştıramam da siz gelir alırsanız yalnız telefonu bulduğumuzda bataryası yoktu sim kartı çıkarılmıştı ekranın da köşesi çizilmişti diyor telefondaki ses...
Fakat ne hikmetse o minik janjanlı çanta sağlam, demek batarya daha kıymetli...
Yapacak birşey yok dedim ben de sonraki konuşmam da kendisiyle...
Allah senden razı olsun araman yeter ben nasılsa işimi hallettim sen de o telefonu babamın canı için kullan...
Adam ne dualar sıraladı...
Hele ki şu sıralar bunalımdan bunalıma yelken açıp gezen bana verilmiş bir sadakası alınmış bir duası varmış dedirtecek bir hal olur da işlerimiz rast gider inşallah...

9 yorum:

Ful yaprakları dedi ki...

geçmiş olsun :))
iyilik hala var ve bu beni çok mutlu ediyor:))

Unknown dedi ki...

Ful o telefon benden çıktı onun nasibi olmuş artık...
Hepimizi iyilerle karşılaştırsın Allah :)

Ebru dedi ki...

Şimdi kaybolmasına sevinmiş gibi olmayayım da bulana hediye etme olayına vesile olmuş ona sevindim:)

Tabiat Ana dedi ki...

geçmiş olsun kısmetten çıkmış derdi annem olsaydı

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

bir laf var hani
"Allah sevindireceği kulunun önce eşeğini kaybettirip sonra da buldururmuş" diye
buyur işte...senin kayıp telefon da buna dönmüş
sevindim...hem bulunduğuna, hem de hediye etmene
kısmet diye buna deniyor işte

öperim seni de kuzuyu da...

herşeyden azıcık dedi ki...

Her şerde bir hayır varmış işte alacağın duaya işaretmiş:))Bazen atlayıp uçağa sadece 1 saatliğine sana şöyle bir sarılıp gelesim var:))

Unknown dedi ki...

Sevgili Ebru dün de bir arkadaşım dedi sevindim diye...

Unknown dedi ki...

Tabiat annem ben de hep onu dedim çıkmış artık o telefon benden...

Unknown dedi ki...

Aynurum ben de öperim :)