29 Mart 2011 Salı

Oryantiring, Mustafapaşa, Ürgüp, Taşınma...

Bu hırsız gibi bir damdan bir kapıdan girilen blog açıldı açılacak mevzu fena halde canımı sıkarken, eskinin hatırlarsınız cep telefonlarında olurdu farklı operatörlerden birbirine mesaj gitmezdi de mesaj merkez numaralarını her defasında değiştirirdik ya ne ilkellik...
Yine döndük o günlere maşallah...
Çektirenler utansın ne dene...
Fakat yetti artık, kedinin yün yumağıyla oynadığı gibi oynamayın artık, ayrıca da ses çıkarsak da kim neresine takıyor ki, boğazın patladığıyla kalınmıyor mu?
İnşallah bundan kısa süre sonra artık efendi gibi girilir meydanlara, dökülünür, yazılır, çizilir, okur, okunuruz....
Oryantiring hakemliği, bu kez Nevşehir Mustafapaşa ve Ürgüp bölgesindeydi...
Malum belimde mütemadiyen ağrısı canıma okuyan üç mükellef fıtık, üç gün boyunca sürekli ayakta durmaktan ve malzemelerle haşır neşir olmaktan kendini bu ara iyice hissettirse de o doğanın dokusu, Allah' ın o bölgeye cömert davranması, ortam anlatılamayacak güzellikteydi...
Gidilen yerleri gezme durumu hiç olmasa da, iki taş bir baş tabir edilen kısacık zaman diliminde artık göz ne gördüyse bölgeden ayrılmadan içten "Ah" lar çekilerek izlenildi...
Şimdi de o keyfin yorgunluğun üzerine iyi gider misali rahat bize gelir mi aaa ne demek sürekli bir sirkülasyon olmalı hayatta diyerek bu sefer de taşınma işini sardık başımıza...
Ev sahibemizin lakabını bugün bir emlakçıdan öğrendiğim aaaaaaaa ağabey deme öyle onlar bile bu vakada melaike kalıyorlar lütfen onlara haksızlık etme deme deme boşver diyerek dumur diyarlarında gezmeye daldım...
Önümüzdeki maçlara bakalım, nasıl bir ev nasip olacak, hele bu bel ağrılarıyla nasıl taşımılacak, koca ev nasıl der-top edilecek yığın sorularının umarım cevapları, hayırlı ayrıca her kapanan kapının yeni açılana gebe olması ümitlerimle...

6 yorum:

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Offf taşınma deme bana Fundacım.Artık nefret geldi.Kolaylıklar diliyorum,belini zorlama sakın kaç ay oldu annem fizik tedavi ile uğraşıyor şimdi.

TATESAL dedi ki...

Canım benim geçmiş olsun fıtık zor mesele,rabbim şifalar versin...taşınmak da zor kolaylıklar diliyorum...sevgiler...

aysencifci dedi ki...

Funda'm, yeni ev yeni umutlar, hatta yeni başlangıçlar demek. Bir ara 3 senede 3 kez taşınınca antreman yaptım bu konuda. Sadece kap-kacağı ve kırılacakları sen sar, gerisini taşımacılara bırak. Sonra yeni taşındığın eve kimse yokken temizlikçi getir, temizlet. Taşınma günü ve ertesi gün temizlikçi gene gelsin. İki kişi ile sakin sakin taşınırsın. 10 kişi de yardıma gelse hepsi "bu nereye konacak" diye sana sorduğu için tepe sersemine dönüyorsun. Bu dediğimi gibi olunca 2 kişi bir elden aynı yeri yerleştirip, diğer odaya geçiyorsun. Kolay gelsin. Bel ağrın için bana çok iyi gelen yara bandının büyüğü şeklinde yakı'lar var. Onları dene istersen. Çok rahatlatıyor.
Öpüyorum seni ve Rengin'i.

Unknown dedi ki...

Ebrucum benim ikinci fizik tedavim 4 ay akat en ufak bir önce bitti fakat en ufak bir faydasını göremedim...
hareketleri de aksatmadan yağtığım halde...
Annene de çok geçmiş olsun...
Ben nasıl taşıyacağım o koca eviiiiii üstelik de NEREYE :(((

Unknown dedi ki...

Tülinim sağol canım amin bütün hastalara inşallah...
Taşınma fikridir beni benden alan :(

Unknown dedi ki...

Ayşenim tavsiyelerine uyacağım en temizi gibi görünüyor...
Allahtan tel tesellim koli sıkıntımın olmaması fakat en büyük dert bizim koca yok ortada akşamdan akşama saracağım ben de...
belim için de yarın edineceğimdir...
3 senede 3 kere taşınma haaa???