6 Mayıs 2011 Cuma

Oynak Kıprak...

Trafikte direksiyon başında zaman zaman omuzları titreten, zaman zaman efkarlanıp elinde olmayan kadehi sallayan, kafayı gözü oynatan bir süren görürseniz şaşırmayınız, yolunuza devam ediniz, gözünüzü arabadaysanız yoldan ayırmayınız, yayaysanız gözünüzün önüne bakınız...
O, bizati kendimim, benim, şahsen...
Severim kıpraşmayı, yüksek sesle dinleyip bağıra bağıra söylemeyi, bilmiyorum etraftan kafayı yemiş görüntüsü veriyorum elbet ama üzgünüm eldeki malzeme bu...
Bu arada çok kötü bir şoför olarak itiraf ediyorum ki kadın şoförlerden çok korkuyorum :)

Bir de bu çocuklara bir laf atlatmanın yolu var mıdır ki?
Bak yavrum beslenme çantanın içinde çöp görmek istemiyorum, sınıfında çöp var at yahu oraya...
Sütünü ne demeye çantaya tıkıyorsun da son kalan damlalar her defasında beslenme örtünün üzeri kapkara olmuş halde geliyor...
Kızsan yok, bağırsan yok, güzellikle desen yok...
Biz annemizin karşısında itim diyemezdik, bir sefer yapma diyecek biz yapacağız peeeeh yemezler güzelim biner tepeye annen hemen...

Hayırlı Cumalar efendim ardından mutlu hafta sonları...

4 yorum:

Ebru dedi ki...

Ben de senin gibiyim yollarda:) Ama her erkekle yarışırım bu konuda çoğu bilmiyor araba kullanmayı.

Unknown dedi ki...

Ebru sabahları dikkat etmişsindir suratları görsen hepsi mahkeme duvarı...
Ne gerek aç oynak bir şey kıpraş oynaş...
Ne ki bu :)
Bilmedikleri konusuna da önemle katıldığımı belirtmek isterim :)
Sevgilerimle...

özii dedi ki...

Biz bir şeyleri yanlış yaptık be Fundam, nedense hep onlar bizim tepemize biniyor . Çifte ezilen olduk yanii...

Ebru dedi ki...

Ben de sabah inadına neşeli olurum:) Demek aynıyız yan yana gelirsek camdan mendil bile sallarız:))