11 Mayıs 2011 Çarşamba

Yamalı Yaftalar...

Yazacak kadar yaşadığın olmuyorsa kalbin kadar temiz sayfayı ayırmışsın bana ayırmamışsın kaç yazar?

*********
Yirmili yaşlarda şarkı sözlerinin delip geçtiği, her anıyı bir şarkıya yamadığım zamanlar, gelin, açtım kapıyı, hepinize söz, hakettiğiniz gözyaşlarını sunacağım size...

*********
Birincisinde gördüğümde de böyle binlerce prozac yemiş yutmuş gibiydim yıllar önce...
Şimdikinde de aynen o hal...
Devamını istiyorum, sakinliğin, dinginliğin, mevzulara bakışımın kendi bakışım olmaması, yağmurdan ıslanmış cam arkasından bakar gibi bakmayı...
İyi böyle...

**************

İnşaatı bitmemiş apartmanın dijital ortamdaki tamamlanması hatta peyzajının bile yapılıp da ailecenek koşulduğu bahçenin ayrıntısı gibi, beynimin de kıvrım ayrıntılarını sünger Bob gibi gözlerimi içe aldığımda görebiliyormuşum...
Baktım da geçen, koca bir mıknatısmış kafamdaki, kör tuttuğunu öper misali tuttuğumu yapıştırmışım, ben değil onlar yapışmış...
Demin baktım da mıknatıs temizlenmiş, ilahi temizlik ikincisinden mütevellid...
Birşey yapıştırmayacağım artık, alüminyum folyoyla kapladım az önce, boş kullanacağım...
Salak mutluluk ondan...

*****************

Fonda ne mi var...
Sertap, her anıyı yamadığım ilk kasedi...
Kasetten dinlediğim zamanlardaki gibi...
*****************************************************************************************************************

1 yorum:

beenmaya dedi ki...

olur mu ki öyle? gelip de kendi yapışmıyor mu bazıları...