18 Haziran 2011 Cumartesi

Babaaaam...

Arkamda dağımmışsın hep yaslandığım...
Gittin ya şimdi kalbimi deldin gittin ya ...
Yarım bile fazla kalır şu halimden...
En çok koyan da "babacım" dediğimde "canım kızım" ı duyamamak...
Sıkı sıkı sarılamamak...
Çok özlediğimde ağlamak elimden gelen şimdi...
Anneler gününü saymazdım da babalar gününü sırf sana hediye aldığımda bana kızamadığından severdim...
Kelime de yetmiyor özlemimi anlatmaya ki kafamda düşünmek de...
Düşünmekle boğuşmak yerine gözyaşlarımı akıtmak içe dışa...
Seni çok seviyorum daki "çok" bile az, can babam, canım babam, uğruna öldüğüm babam...
Senin gibi bir babanın evladı etti ya Allah beni...
Çok şükür...
Bitmez sana sevdam, bitmez özlemim, yüreğimin ateşi dinmez...
Seni çok özledim be yakışıklım....

7 yorum:

TATESAL dedi ki...

Fundam çok zor geçer ilk babalar günü,ilk bayramlar bilirim....ama zamanla hafifleyecek sabır.....

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Üzüntüne üzüntü katmak istemiyorum.:(

GeCe dedi ki...

bugun babalar gunu diye dusununce aklima sen geldin inan, cok sukur babam hayatta ama hepimiz bu aciyi tadacagiz belki de... ne mutlu ki baba sevgisini tatmissin(z) buna sahip olmayanlar da var

Ebru dedi ki...

:(((((((
Ben de...

aysencifci dedi ki...

:((((
Mekanı cennet olsun hep yakışıklı babalarımızın...

Anne İş'te dedi ki...

Nurlar içinde uyusun babacığın Funda'cım...

cem dedi ki...

..:((