26 Haziran 2011 Pazar

Şehrimin IKEA' sı...

Nasıl bir özlemmiş bizim İkea mevzumuz...
Daha açıldığı günün akşamı gittik hangi akla hizmetse, omuz omuza mücadele vererek, gezdik mi gezmedik mi sırf topraklarına ayak basmak da zaferdir diyerek dolandık, amanın bizde de var ahanda deyip tatmin olduk eve dar düştük...
Fakat ben oraya otopark sorununu çözmeden açılma müsadesi veren hangi mercii ise ona....
Sen o park sorununu halletmeden ne demeye açılırsın IKEA' ya...
Allah sizi bildiği gibi eylesin ne diyeyim...
Rezilliğin bini bin para...
İlerleyen günlerde tenhalaşması ve rahat gezebilitesi olması dileklerimle hoşgeldin şehrimin Ikea'sı...

4 yorum:

Ebru dedi ki...

Biz de pazarı orada harcadık:) özellikle de isveç köftesi kuyruğuna acıdım bizim köfteydi yani.
Otopark sorunu ve uluorta geçen kablolar herşeyi sorun aceleleri neymiş ki beklerdik:)) Zten çok da pahalı buldum ben.

Tabiat Ana dedi ki...

bende az önce yazdım kendi maceramızı amaaaan hiç sorma ben daha da gitmem herhalde :))

Belkıs dedi ki...

Bizim burdakide açılırken aynı manzaralar yaşanmıştı :)

aysencifci dedi ki...

Biz açıldıktan 2 sene sonra gittik hala kalabalıktı:))) Yemin ettik o gün bugün gitmiyoruz. Kataloglarına bakmak daha şahane. O kalabalıklardan ben hiç bişey anlamadım, göremedim, beğenemedim.
Öptüm sizi.