14 Kasım 2011 Pazartesi

Kara Kalem...

Kabristana gidiyorduk bizim beyle geçmiş gün, telefonda "Funda Kardeşim yardım edilecek çocuklar var sana rica etmiyorum kardeşim yapacağız" ne demek demiştim ne gerekirse...
Bugün Öykü' den okudum sonra kendi sitesine baktım karısının yanına defnedilmiş Hak' ın rahmetine kavuşmuş, çok üzüldüm... Mekanı cennet kabri nurlarla dolsun...
En çok da o güzel kızına üzüldüm sabırlar kolaylıklar versin Allahım ona ve sevenlerine...
"Kara Kalem" Ahmet Söylemez...

9 yorum:

Ecehan dedi ki...

Acı çok büyük...Rahmetler nur gibi yağsın üstlerine. Allah Miray yavruya sabırlar versin, çok zor.

Unknown dedi ki...

Sevgili Ecehan ben doyamadım diyordum babama daha bir sene oldu gideli...
O güzel kız ne kadar erken ayrıldı şimdi düşününce ya en çok ona üzüldüm :(

öykü dedi ki...

Bende cok uzgunum:(

beenmaya dedi ki...

yok ben hala inanmıyorum gerçekten innamıyorum!

TATESAL dedi ki...

Allah rahmet eylesin,mekanı cennet olsun!!!

y. dedi ki...

sevgili Funda, az önce TMO ile görüştük bir ihtimal da olsa bu haberin asılsız çıkması mümkün, zira mesai arkadaşlarından hiçbiri durumdan haberdar değil ve kendisini dün gördüklerini söylmekteler. sen de bir haber alır yada bilgiye ulaşırsan bizimle paylaş lütfen.
sevgiler..
yeşim.

beenmaya dedi ki...

evet sevgili funda; benim elim varmadı aramaya ama y. dışında iki ayrı arkadaşa daha arattım ve verilen bilgi aynı! ben dün yayınevini aramıştım oradan da sizden öğrendik şimdi haberimiz yok demişlerdi. hala anlamaya çalışıyoruz.

Unknown dedi ki...

Sevgili Yeşim ben de aradım senin yorumunu alır almaz Bafra Şubeye tayini çıkmış bayram sonrası için de izin almış yani şu an izinli görünüyor... Oradaki bey de biz de arıyoruz ulaşamıyoruz dedi...
Hayır haberin asılsız çıkmasına sonra kızarım ama önce de sevinirim açıkçası...
Neden yaptığı konusunu da sonra kendisinden bir açıklama bekleriz tabi asılsız çıksın da...
Hayır kim neden böyle birşey yapmak istesin ki onu da aklım almıyor değil hani...

Unknown dedi ki...

Özlemcim ne diyeyim ki :(