12 Aralık 2011 Pazartesi

Abla...

Ultra bakımlı bir hatun olamadım...
Zamanında sorumluluk yoktu gerekli iştah vardı giyindik süslendik hevesler alındı, şimdi milletin o çabaları "naçizane" nafile çabalar gibi geliyor...
Makyaj malzemesi ya da evden çıkmadan yeniden kaş göz yapmak yerine, zemini temizlemek mantıklı geldi bana hep...
Cilt temizliği oldu önemlisi, en kaliteli kapatıcılar yerine, hoş sadece üniversite mezuniyetimde oldu fondotenim sonra o da kurudu gitti...
Kıyafet işinde de canım annem sağolsun bulurdu buluştururdu en iyisini alırdı bu da marka olduğu için malesef kötü bir marka takıntım hasıl...
Ucuz mal alacak kadar zengin değilim sözünün arkasından gidip, az alıp çok giydim...
Zevk konusu ise facia, örtünmek için giyinenlerdenim...
Kız kardeşim ise benim o kadar zıttım ki...
Bir yere gider yığınla durur kıyafetler, en iyisini bulur hemen kafasında evdekilerle kombine eder hım hım diye diye alır yakıştırır da...
Bense dolaptakilerden bi haber, yıllar sonra bakarım ki aaaaa benim bunum varmış, hay Allah neden giymedim ki diye kendi kendime hayıflanırım sonra yine unuturum...
Ara sıra hiç aklımda yokken vitrinlere bakarken girip aldığım bir kaç parça eşyanın da akibeti ara ara kardeşimle gidip değiştirmek olur ki bu hafta sonu da durum aynıydı...
Giyinme kabininde kardeşimle ben...
Bakıyor bana manalı manalı...
"Abla sen kendi kendine bir şey alma güzelim gelirim ben seninle"
O kadar güldüm ki aklıma geldikçe de hala gülerim...
E canım ne var, ben de senden feyz alıyorum herkes her konuda ihtisas sahibi olmayacak ya :)
Dedim ya örtünmek benimki, zaten hep basic parçalar favorim en güzeli, öbür afilli parçalarla da ben ben olmuyorum ki...


9 yorum:

Asahhara dedi ki...

İnan ben de senin gibiyim. Çoğu zaman giyinmek sadece örtünmek benim için. Sabah 9 akşam 7 çalışıp sosyal hayat en aza indirgenince maalesef giyinmek konusu da uzak kalıyor.

Ecehan dedi ki...

Geçenlerde mini bir triko elbise önerdi tezgâhtar bayan, "yok ben onu iş yerinde giyemem ki" dedim. O da, "iş dışında giyersiniz siz de" dedi. İş dışında evdeyim ki orda da eşofman giymek isterim deyip almadım, öyle manâlı bakıyordu ki anlatamam. ;-)
Atlıyor muyuz, tercih mi ediyoruz bilmem ama çoğumuz benzer durumlardayız, bu kesin...
sevgilerimle...

Funda dedi ki...

Sevgili Asahhara genelimiz böyle demek ki :)

Funda dedi ki...

Sevgili Ecehan iş dışı üniforma eşofman :) aynen ben de öyle...

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

şimdi gelip seni ısırmak vardı ya neyse :)

daha bu yaz beraber mini tatil yaptığımızda hani ben eşofman giydim de Belgin'le birlik olup demediğinizi bırakmadınız bana yaaaa :)

Funda dedi ki...

çok güldüm Aynurum ya :)))))
sen bir yere giderken ki elbise giymelerimi içimdeki ukte olduğunu biliyorsun onun dışında evdeki halimi anlattırma bana :)
bir de peki biz senin üzerine geldiğimizde Belgin le suratını nasıl salladın gönlünü alacağız diye göbeğimiz çatladı :)
kızgın tavuğum benim :)

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

tatile gelmişim, rahat edecem diye eşofmanımı çekmişim bacağıma, yayılacam şöyle rahaaaat rahat

ama siz iki cücük bir olup bu giyilmez, bu giyilmez :))

:)))))))
suratımı da sallarım, göbeğinizi de çatlatırım işte öyle...

Funda dedi ki...

aaaaaaaaahhhhh ne keyifliydi :))

İÇİMDEN GELDİGİ GİBİ~~~ dedi ki...

hahaha:))aynı bizdeki durum büyükler hep böyle şansız olmak zorunda mı??