6 Şubat 2012 Pazartesi

İnsanın Kızkardeşi Mimler de Aman da Aman Kardeşim de Neler Yapmış Denmez mi?


Mimsever saymıyorum kendimi...
Arada oluyor da, ne bileyim zaten malum iç çamaşırıma kadar döküyorum maşallah ortaya...
Kızkardeşim beni mimlemiş cevaplarımı da merak edermiş...
Sorular var...
Abla olduğum için istediğim soruya pas deme hakkım var...
1-) Sence Çok Anlamlı Bir Söz...
"Hayırlısıyla"
Bu söz eklenmedi mi temennilerin ya da yapılacakların arasına, huzursuz oluyorum...
Bknz:Rabia...
2-) Makyajda Olmazsa Olmazların...
Hiç bir zaman pür makyaj olmadım...
Ne fondotenim oldu, ne pudram, sadece üniversite mezuniyet balosunda kullandım bu ikisini de...
Lakin maskarasız olmaz, sonra çok doğal renkte bir ruj yetmekte, bir yere gidilecekse de şeftali allık...
Yalnız öyle uyduruktan marka olmayacak bunlar, tövbe kullanamam...
Ukalalıktan filan değil, psikolojik belki de malesef kötü takıntı diyelim...
3-) Uyguladığın Güzellik Tüyosu...
Her sabah yüzümü saf zeytinyağı sabunuyla yıkarım, üzerine de rosense nin gülsuyuyla temizlerim...
4-) En Sevdiğin İçecek...
Türk Kahvesi
5-) Nefret Ettiğin Birşey...
Nefretlik duygularına haiz değilim...
Bknz: Rabia...
6-) En Çok Sevdiğin İltifat...
Yok öyle birşey, utanırım duyduğumda zaten...
7-) Favori Kitabın...
Çok okur, çabuk unuturum...
Hatta gecesine bitirir, sabahına unuturum, ne yazarı aklımda kalır, ne kahramanın adı ne fena...
Ne yalandan bir durum ama eski okuduklarım daha çok aklımda mesela...
Orhan Pamuk' un tüm kitapları...
Kürşat Başar' ın "Başucumda Müzik"...
Murathan Mungan In Son İstanbul ve Paranın Cinleri...
Perihan Mağden' in "Biz Kimden Kaçıyorduk Anne" hala aklımdadır mesela çok etkilenmiştim sonra "Ali ile Ramazan" var şimdi aklıma gelenler benim kitapları bir daha okumam lazım böyle sorunca çıkmaz ne film ne kitap ne şarkı...
8-) Sana Görünüş Olarak Yakın Bulduğun Ünlü...
Pas... Benzemez kimse bana tavrıma yandığım...
9-) Herkesin Beğendiği ama Senin Sevmediğin Bir Ürün...
Aklıma gelmedi bak kibarlığımdan pas bile demedim...
10-) Şu An En Çok Almak İstediğin Kozmetik Ürünü...
Yok şükür istediklerime sahibim...

Memnun kaldınız mı Fulya Hanım?

4 yorum:

fulya dedi ki...

valla tam memnun olduğumu söyleyemeyeceğim insanın almak istediği yeni bi ürün olmaz mı ha o soru evınıze ne almak ısterdınız olsaydı neler neler sıralardın kım bılır:) mimleme işine gelince çok sosyal bir blog olmayınca kıme paslasam deyınce aklıma bır sen geldin bir de bebek ve hemen ardından menepoza girsede ıkıncı cocuk tehlıkesınden sıyrılsak duygusu:)nefret ettiği bi şey yokmuş sevgili rabia benim aklıma bişeyler geldi artistlik yapma!!!:)))

Deli Anne dedi ki...

ben pek memnun kaldım biilhassa hayırlısıyla kısmından:)

Unknown dedi ki...

:) hatırladım birinin bana "artistlik yapma" demesine dayanamazdım... Şimdi mi? Arkamdan bağırsa bütün köy, umrum olmaz... Bir de evet ya bugün 365 de hemen ev eşyaları satan tükanda kek kalıplarına gittim 22 cm lik kelepçeli kalıp alacaktım, durdum :) Sonra koçtaç tan neden nergis almadım bir de şık bir saksıyla diye hayıflandım... Orkidem için cam saksı ve içine konacak dekorasyon taşlarını saymıyorum bile :) bebeeeem

Unknown dedi ki...

Memnun kalmanız beni ziyadesiyle memnun etti efem... Öper sarılırım... :)