2 Şubat 2012 Perşembe

Soğan-Domates-Biber Üçlüsüyle Bulgur Pilavı Olsa da Yesek...

Dünkü gergin duruma Bizim Bey hır çıkarmayayım diye beni dahil etmedi...
Kendi indi aşağıya, epey de uzun sürdü, ben de gerilmiş tef gibi bekliyorum, aşağı ineyim Cüneyt Arkın gibi dalayım ben direk diyorum...
Neyse geldi, ne oldu dedim, tabi ki vermediler dedi, mutfak mermeri çatlamış 30 senelik mamul, onu yaptırmamız gerekiyormuş, Bizim Bey de dalaşmaktansa çalıyı dolaşmayı tercih ederekten, vermezseniz vermeyin yaptırın bizim de başımız gözümüz sadakası olsun demiş...
Bugün bir mermerci gelecek sıkışanı çıkartacak bizden...
Ben herşeyi Allah' a havale ederim ya, yeni bir internet sitesi açılmış, herkes girip birilerini Allah' a havale ediyor...
Gerek yok kalbinizden geçmesi bile yeter, ey inananlar...
Neyse bu arada elektrik aboneliği, su aboneliği filan var, tabi bunlar için güvence parası alırlar ya burayı iyi okuyun bunlar hep detay ama şu zamma bakın şu artışa bakın...
Üç sene önce elektirik aboneliği güvence bedeli 30TL iken, şimdiki fiyatı okuyoruz 90 TL...
Hayat hakikaten zor...
Allah hepimize güç kuvvet versin...
Bulgur pilavının yanına da, sarımsaklı, naneli, zeytinyağı üzerinde damlacık damlacık duran, salatalıkları rende değil küp küp kesilmiş, koyu kıvamlı bir cacık olsa ne iyi olmaz mıydı?

  
Bu sabah...

- Rengin bi bak annem...
- Öfff anne yeter ama!!



Sabah Kılığı...

6 yorum:

Leylak Dalı dedi ki...

Bu kız çok can yakacak büyüyünce, maşallah. Uzaylı Zekiye, kılığa bak:)))

Unknown dedi ki...

:) güzel tespit...

Deli Anne dedi ki...

oo maşallah arkadaşım.. ev kıyafeti bile ne denli şık.. :)

Unknown dedi ki...

teşekkür ederiz efem :)

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

Fundaaaa ben çok acıktım ve bu pilavı istiyorum tereyağlı severim ama :)

Anne İş'te dedi ki...

Rengin;baksana bana:)) Stil sahibi Rengin'îm ..Bir de Fundam Allah temizinden bir ev nasip etsin gönlünce,dileğince