6 Mart 2012 Salı

Hediyeee...

Muhtelif zamanlarda takdim edilen hediye paketini kabul ederken mahçup olduğum, başkasına verdiğimde ise kendimden çok sevindiğim hadisenin en büyük handikabı zamanından önce alıp dayanamayıp zamanından önce vermemdir...
Kayseri ağzıyla "Şipilik" deniyor bu benim yaptığımın adına...
Şipilik  baba memleketim Sivas ağzında hoppa demekmiş...
Anne memleketim Kayseri' de işgüzar, her işe atlayan ve yakın manalarında kullanılıyor...
Sık sık bu lafın Kayseri ağzı manasına yakışır işler yaparım, kendi kendime hallenir, atlar işleri yapar eder, üzerime vazife bilir falan filan...
Şimdi de ta ta ta Eylül 22' de canım babamla doğum günleri aynı olan kuzum Rengin' e hediyesini aldık iyi mi...
Ben bizim beye demiştim zamanında bi alevlenmişti yok artık diye, o da yavaş yavaş bana benzemeye başladı (aklıma koyduğum anında olmak zorunda) baktım gittiği iş seyahatinden beni arıyor ben buldum bundan alayım mı?
Al dedim bebeeem al, korkak alıştırma elini...
Halbuki ben ikinci elini bile alabilirdim meblağı yüksek diye...
Neyse hazır, paketlendi, heyecanla 22 Eylül' ü bekliyor, göstermek vermek nasip olsun da inşallah...
Kullanmak da...
Bizim Bey' e de geçen sene babalar günü hediyesini iki hafta öncesinden alıp hazır edip ondan önce heyecanlanıp veren de aynı kişidir bu satırları yazanla...

5 yorum:

agresif prenses dedi ki...

ŞİPİLİK:)))) GÜZEL BİR SÖZMÜŞ:)))

LAF ARAMIZDA BENİMDE BU KONUDA ŞİPİLİKLİĞİM VARDIR:)))

Unknown dedi ki...

sevgili agresif prenses bence iyi niyetten ve karşındakini mutlu etmekten hoşlanan kişinin yapacağı hareketler bunlar :)
sevgilerimle

agresif prenses dedi ki...

kesinlikle :)))

karşıdakinin sevincini mutluluğunu görmek için sabırsızlanıyoruz da ondan şipiliklik yapıyoruz:))))

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

o kadar beklenmeyecek ve 22 Eylül'den önce verilecektir o hediye ben biliyorum...da sen şipilikliğe devam et bakalım...doğumgününe bir hediye daha düşünmeye başla sen :))

Unknown dedi ki...

yok yok umuyorum tabiki de büyük konuşmuyorum ama sakladık unuttuk bakalım şimdiden :)