8 Mart 2012 Perşembe

Kadınlar Gününde Yapılacak Kıyaklar...

Madem cennet anaların ayağı altındadır...
Madem kadın çiçektir...
Madem kadın iyidir, güzeldir, hastır...
O zaman bugün neler yapılabilir onlar için kıyak manasına gelebilecek...
Benim aklıma gelenleri yazacağım hatta aklıma sonra gelenleri de eklerim siz de aklınıza gelenleri yorum atarsanız yazıya ekleyeceğim...
Bakalım neler çıkacak...

__ Bugün çalışan kadınlara komple izin verilmeli mesela...
Ha diyeceksiniz ki çocuğunuzun öğretmeni kadın, o da izinli eee çocuk ortada, yok erkek öğretmen sınıflarına pay edilsinler bir günden bir şey olmaz...
__ Bütün sinemalar her seansları kadınlara açılsın ücretsiz olsun mısırları da koltuk kenarlarında hazır edilsin...
__ Akşama yemek yapmak yok onu da ileteyim de...
__ Telefonlar bugün bedava dememe gerek yok herhalde...
__ Benim de kıyak diye sıralayabildiğim maddelere bak hayal gücümün sınırı masamın bitişiyle eşkenar zaar...
__ Bitti abi bitti, sizlerden gelenlere bakacağız aklıma sonradan gelirse ki inşallah yazacağım...

Meslektaşım ve arkadaşım Semiha' dan da şu öneri geldi bana uyar :)
"canım bugün işe gelmeme kısmına katılıyorum. bayan öğretmenlere gelince onlar zaten kar, kış, sömestr vs tatilleri var. o yüzden bugün
en çok sevdiğim bir yemeği dışarıda yemek olabilir,
yada ücretsiz otobüs seyahati olabilir
yada markette 30 tl üzeri alışveriş yapana ücretsiz bir kozmetik olabilir"

7 yorum:

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

anlaşıldı:
-bugün işe gitmek istemiyorsun
-bugün sinemaya gitmek istiyorsun
-bugün yemek yapmak istemiyorsun
-bugün çok telefon görüşmesi yapacaksın, dakikalarım bitmesin diyorsun...

tamam gayet makul istekler

bense bu günün hepten kaldırılmasını istiyorum...tüm kadınlar ne kadar bik biklese de ya da bıdı bıdı yapsa da diyelim...kadının kadına yaptığını kim yapıyor ki...şu veya bu şekilde, öyle ya da böyle...

haksızsam haksızsın de :)

Unknown dedi ki...

aslında bugünün önemine değil benimki bahanesi yoksa kadın günü bilmemnesi çok mu önemli şiddet gören bugün mü dinlenecek ya da sefalette olan bugün mü rahata erecek? Benimki bencillik baksana evet bugün sinemeya gitmek istiyorum hatta seninle hamama şöyle kese atsa bize eli ağır Kiraz :)
Yoksaaaa kadının kadına yaptığını kim yapar ki bilmem mi...
haklısıııııın pek tabi de :)

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

Fundam şimdi Özel Kalem'den aradılar...saat 12:00'de Genel Müdür kadınları kutsayacakmış
ay yanlış yazdım kadınların gününü kutlayacakmış :)

kurumumuzda hiç kadın idarecinin olmaması ne enteresan değil mi?

Unknown dedi ki...

ne yapacaklarmış cenaze çiçeği birer karanfil mi vereceklermiş herbirine :)
Ben de bugünkü temennilerime birini daha ekliyorum bugüne mahsus Genel Müdür koltuğuna oturmak istiyorum. Seni de yardımcım yapayım geeeeel :)

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

ben bakan beyin koltuğuna oturmayı düşünürken senin söylediğine bak
yardımcıymış
aha buyur kadının kadına ettiği işte :)

Unknown dedi ki...

ben biliyordum böyle bir cevap geleceğini :)

SemihaHarun dedi ki...

canım bugün işe gelmeme kısmına katılıyorum. bayan öğretmenlere gelince onlar zaten kar, kış, sömestr vs tatilleri var. o yüzden bugün
en çok sevdiğim bir yemeği dışarıda yemek olabilir,
yada ücretsiz otobüs seyahati olabilir
yada markette 30 tl üzeri alışveriş yapana ücretsiz bir kozmetik olabilir