10 Mayıs 2012 Perşembe

"Funda Çam Bey Ben..."

Atıl bölgeler iyiymiş çalışma hayatında...
Adına halk dilinde sürgün denilen yerden bahsediyorum...
Hatta ve hatta ben orada iki buçuk sene duracağımı bilseydim şimdiye ikinci çocuğu da halletmiş olurdum diyorum...
Burası ayağımı sürümüş gibiyim değil buraya yazı yazmak alnımın yazısı değişti desem..?
Ev işi iş işi iş işi...
An itibariyle bu ve devamındaki kahvelerde iki ayağımın üzerinde sekerken güne başlama vaktidir deyip kolları sıvamak zamanıdır...
Radyoda hafif tango esintisinde türkçe söylerken dün en son ilin birine dediğim laftır başlıktaki...
Şimdilerde bizim burada Funda gibi beyefendi ol diyor herkes birbirine...
İşte kurt kocamaya başlaaaa....



5 yorum:

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

günaydın :)))

cumbada dedi ki...

Her ortam da -kendinden birşeyler yitirmeden-mutlu olmak uyum sağlamak herzaman iyidir Fundacığım..Mutluluk bulaşıcıdır..Herkese bulaştırman dileği ile..

Unknown dedi ki...

Günaydın Aynurum kahve için teşekkür ederim tekrar :)

Unknown dedi ki...

Sevgili cumbada bulaştı valla herkes harala gürele kahkahalarla iş yapıyoruz başka türlü çekilir mi bu yoğunluk :)
Sevgilerimle :)

TATESAL dedi ki...

Kolay gelsin canım,iş iş iş nereye kadar değil mi?ama can sağolsun ne yapalım...Allah kimsenin işini bitirmesin,işi bitenlerin yeri belli...