10 Haziran 2012 Pazar

80 N...80 K...

Antin, kuntin, değişik, orjinal... 
Üzerine denecek ne sıfat varsa artık, denemeye almaya bir hevesliyim...
Hani bizim meşhur laf vardı "şipilik"...
Bu cihetetten de yerim o lafı, hiç çekinmeden...
Efendim daha beni durduran olmasa, evi ufak çaplı bir depoya çevireceğim de kocadan kaçsam anneme yakalanıyorum...
Bu da beni hafiye gibi al sakla zamanı gelince çıkar' a sevkediyor ki tamamen onların suçu...
Dün bu şekerle karşılaştım, sitesinde görmüştüm de yakinen sevdim kendisini o güzel renkli haliyle...
Ne zamandır istiyordum evde dondurma yapma makinası, yorumları okuyorum sağlıklısı evde yapılanı diye ki o mantıkla evde ekmeğimi kendim yapıyorum çok sık olmasa da...
Aşağıda fotoğrafını aldığım sitedeki hanımefendi öyle de güzel yazmış ve tariflemiş ki bir iki tane daha benzer yazı olursam saklı gizli almak lazım diye düşünmeden geçemiyorum...
Kısmet bakalım onun vakti ne zamaymış göreceğiz...





Fotoğraf bu hanımefendinin marifeti çok da güzel görünüyor tarifini de yazmış kendisi burada...

1 yorum:

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Bende merak ettim bunu gizli teras blogunda gördüm.Alanlar çok memnun.