19 Haziran 2012 Salı

Bir Çocukla Şaştım Kaldım...

Olmadı... Olmadı babacığım yapamadık, bir dahaki sefere inşallah şeklindeki durumumuzun tek müsebbibi benim tabi Bizim Bey' e göre...
Nadiren haksız da sayılmaz, onunki gibi tatlı bir otorite kuramadım, benimki daha ziyade ses yırtılması, kızgın bakmalar sonra biraz karşılıklı ben bu duruma çok üzülüyorum travması sonra sarılma...
Aynı terane...
Akıllı kadın çocuk üzerindeki bütün mesuliyeti babaya bırakır ben de öyle yaptım ki hiç değilse "senin yüzünden" yaftası yapılmasın üzerime diye, ama anacım biz nasıl ki çocuk doğunca emzirmeye programlanmışsak, onlar da hepsi senin yüzünden kısmını iliştirilmişler beyinlerine değişmiyor malesef...
Fakat biz de izinlik ve sorumluluk alınan her durumun çalınacağı kapı baba kapısıdır...
Bu arada Bodrum seyahatinde babamın dükkanı buldum, geçtim karşısına bir cigara yaktım daldım... Çıktım sonra...
İşlere gelince yoğun mu yoğun bitmek bilmiyor Allahtan en iyisi de zaman nasıl geçiyor bilinmiyor, eve hiç zaman kalmaması da iyi bir şey değil tabi bu meyanda...
Bu hafta sonu amca kızı nişanına katılmak üzere Çeşme yolcusuyuz, ardından beş altı gün de küçük çaplı nefes alma bize...
Boğazıma sığmayan bademciklerimle hemhalim bu ara, ilaçla zapdetmeye çalışıyorum sıkıntı yok...
Rengin hanım önümüzdeki iki gün iş yerine misafirim, heyecanlı küçük hanım, Cuma yı da babasına rezerve etti sonrası kendini hep havuzda hayal ediyor...
Hayat onlara güzel...


 O ayrılan iki tükan bizim zamanımızda tekti... 


Bodrum seyahatinden...


Bir gripin içi + yarım limon suyu + bir bardak suya tamamlamak için sıcak su...


Hiç mi mutlu olmaz bir insan :(



Cumartesi daireden arkadaşımı evlendirdik evetleri demeye kalmadan arabanın başına koştuk çekiciden kurtarmak için bizimkini...

5 yorum:

Ebru dedi ki...

Öncelikle geçmiş olsun acil şifalar.
İş yoğunluğu bazen bana iyi gelir zamanın hızı unutturur gibi.
Annesi ama ya ergen değil mi hem pek de güzel:)

Anne İş'te dedi ki...

ne kadar gerçeksin;geçmiş olsun ve iyi yolculuklar bol dinlenceler canım.

Asortik Krep dedi ki...

Kız erkek tüm ergen annelerine diyorum ki onlara büyükmüş gibi davranıp,sorumluluğu onlara bırakın.Bak nasıl değişecek.Birde bol gaz :)

CEPAYNASI dedi ki...

iyi tatiller:)))

TATESAL dedi ki...

Canım geçmiş olsun Fundam...Ankaraya geldim ama ferdi hareket edemediğimden sizlere haber veremedim...kısmet başka sefere inşalah....rengin hanım naz yapıyor annesi,yapacak tabiiii bir tanecik kuzucuk....öpüyorum onu....