14 Haziran 2012 Perşembe

Satıyorum...

Ben ne uslanmaz, arlanmaz, burnu koku almaz adamım...
Hiiiiiç aklım yok...
Bir daha da aha buraya yazıyorum, töbe birşey almayacağım benim kıza...
Şipilik kadın, sanane ucuz buldun aldın bak, giymedi beğenmedi işte, ben de satarım anasını satayım...
Klasik kadınım ben beyzik hatta yalın, Rengin' e de aynından model olmaya çalışıyorum da kızın içinde bir koko şanel var arada hortlayan...
Her yaz ayakları rahat etsin diye alırım, bütün yaz sürüsün diye, bu yaz da aynını yaptım ama ayak büyüyünce şekil şemal büyüyor kabalaşıyor model o da haklı da gerçi...
Neymiş efendim çok kabaymış giy len işte ne kabası aslan gibi almışım bari emeğe saygı duy...
Neyse kıştan indirimdeydi ya markafoni ya limangoda, sezonda 80-90 şeklindeydi kar edeyim dedim elimde patladı...
Numarası 34-35 e tekabul ediyor...
İsteyen olursa irtibata geçelim göndereyim... 







5 yorum:

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

uzaklarda arama Fundam...getir de bir bakayım
benim ayak numarası tam da :)

Ecehan dedi ki...

koko şanel haaa? ;-))) Ay ne kadar tanıdık geldi bilemezsin ;-)))

shelie dedi ki...

Ben isterimmmmm :))

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Alem kadınsın,olur valla neden olmasın?

Unknown dedi ki...

yoruma edit:
bizim kız sattırmadı şimdi ayağından çıkarmıyor...
biliyordum ben bu işin böyle sonuçlanacağını zaten :)