19 Eylül 2012 Çarşamba

En Fenası Stabil Belirsizlik...

Yazan olmak beste yapmak gibi... 
Son zamanlardaki tespitim...
Durduk yerde birden pıt bitiveriyor aklıda...
Geçende hastanede sıramı bekliyorum etrafa bakınıp benden beter durumların gözlemindeyim, aklımdan güzel güzel kelimeler,  oturaklı cümleler ve hatta o cümlelerle rahat iki sayfa yazdıracak mevzu aktı durdu...
Yanımda kağıt olsaymış dedim...
İki dakikaya onların hepsi uçtu gitti tabi balıktan beter hafızamdan...
Geçende de Kent Park AVM nin siz bol bol alışveriş yapın konser bileti verelim size temalı hadisesinin kazancı Sardunya nın fazla bilet var gel bakalım davetiyle hiç gülmediğim eğlenmediğim kadar eğlendiğim o Sezen Aksu konserini beklerken de anam anam akıyor yine beynimde biriken fazladan cümlelerin ifrazat zamanı diyerek dinledim kendimi o kadar...
O anda yine kağıt yok tabi postacı gibi çaprazdan astığım hatta kendi bavul çantamı bagaja koyup yine Sardunya dan emaneten aldığım küçük bir çantanın içinde cüzdanım telefonum ikilisi var...
Gitti yine canım cümleler akıttı beyin zehrini gitti bitti...



6 yorum:

. dedi ki...

ayyy o çift de orda çıkmış yine bak yaaa

Unknown dedi ki...

onlarsız olur mu hiç :)

aysencifci dedi ki...

Ohhh keyifler daim olsun:) Öptük.

Anne İş'te dedi ki...

Başlık üzerine ,ne cümleler zayi ettim..Gitti...sararım seni hem de deli gibi

Unknown dedi ki...

Ayşenim sağol canım biz de öperiz :)

Unknown dedi ki...

Dijlem olmaz gel de sar beni...