24 Ocak 2013 Perşembe



Sana bir söz yazdım bugün...
Dedim ki derin bir nefes al önce...
Eskiyi, oraya ait olanın kapağını iyi kapat...
Hava almasına müsade etme...
Aklın orada çünkü...
Bir hoş sada kalsın orası...
Her iki yanı yaşamak lüzumundan fazla hamallık...
Ha bir de çok düşünme dedim...
Bırak su yatağından aksın gitsin, durdurup durma...
Yorma kafanı ,yormanı isteyenlere de asma kulak...
En son yazdığım sözleri dinledin, bunu da dinle...
Anını yaşa, şükret, sağlığa duacı ol...
Başka da birşey yok zaten...
Hayat film tadında değil, olmayacak da...
Derin nefes al söylemeden, söylenmeden önce...
Sonra yürü git ileri, yanındakilerle birlikte...
Ardından kapıyı aralık bırakma...
Kapat ki iyice... 
Dönmeyesin geri...


4 yorum:

TATESAL dedi ki...

bende çok isterdim sıkıntılarımı o kapıların ardında bırakmayı....

Ebru dedi ki...

Ne güzel bir kendine öğüt bu. çok seviyorum insanın kendine verdiği öğütleri (haddimi aşmak gibi algılama lütfen)beğendiğimi ifade etmek istedim ve öğüdünü dikkate alarak.

Unknown dedi ki...

Kolay Tülinim...
Bir gömlek farzet onları sonra çıkar üzerinden as askıya orada muhafaza et...
Valla oluyor...
Öperim canım...

Unknown dedi ki...

Ebrucum estağfurullah hepimiz birbirimizi buralardan tanıyoruz eğer ben paylaşıyorsam senin de buna yorum yapman hatta bana öğüt vermen bile o kadar normal ki :)
Sevgilerimle öper kucaklarım :)