27 Şubat 2013 Çarşamba

Çok karanlık...
Işık da yok yol da...
Yolumu seçebileceğim hiç birşey...
Ay da ya bir bulut arasında ya da arada bir o güzel yüzünü göstermekte...
İlerliyorum ama neyin üzerindeyim bilmiyorum...
Deve, at, eşek...
Çöldeyim belki haliyle de devenin üzerinde...
Gecenin simsiyahında ilerlemekteyim...
O arada yüzünü gösteren ay, yine göründü...
İlerledikten nice sonra karşımda bir karaltı, seçemiyorum...
İlerliyorum...
Korkmuyorum da...
Demek ki zararsız o karşımdaki, içim ürpermediğine aksine tuhaf bir huzur duyduğuma göre...
Yaklaşıyorum...
İniyorum deveden...
Karaltı kıpırdamıyor...
Bana mı bakıyor acaba..?
Kesin...
Yaklaşıyorum daha da...
Kokusu geliyor burnuma...
Tanıdık bir koku, geçmişten sanki...
Şimdi yanındayım...
Hava hafif esiyor mu ne...
Kumların hışırtısı kulağımda...
Burnumda o tanıdık koku...
İçimde tuhaf huzur...
Hareketsiz duruyor öylece...
Yürürken küçüldüğümü hissediyorum...
Çocuk oluyorum...
Şimdi yanındayım...
Dizlerine başımı koydum...
Elleri saçımda geziyor, yüzümü okşuyor...
Dünya dursa şimdi fırtınalar kopsa etkilemeyecek bizi...
Çocuğum...
Kafamı kaldırmaya cesaretim yok...
Kokusunu çekiyorum içime, huzur dalgası yine...
Kafamı kaldırıyorum neden sonra, yüzünü de göreyim istiyorum...
Gülümsüyorum...
Biliyordum diyorum...
Babam...??
Dönüyorum ...
Elleri saçlarımda, kokusu burnumda...

5 yorum:

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

insanın özlediklerini rüyalarında görmesi bile güzel değil mi Fundam...bir nebze de olsa özlemini giderebilmek adına...
sonrasında rüya olduğunu anlayınca üzülüyor insan çok iyi bilirim

hayır olsun, hayırlara vesile olsun inşaAllah

Unknown dedi ki...

Rüyada görmek çok güzel Aynurum ama bu benim serviste öyle içime gelip de defterimdeki karaladıklarım...
rüyası bile güzel tabi bunun da :)

İdil'li Hayat dedi ki...

Biliyormusun Funda'm bende böyle babamı bir rüyamda görüp kokusu burnumda ağlayarak uyanmıştım... Nurlarda yatsınlar...

Gardenya çim dedi ki...

Bu şiir gibi anlatım. Bir solukta okudum.Anlık yazılanlar bence asıl duygulardır.

Unknown dedi ki...

Teşekkür ederim eniştem :)