24 Nisan 2013 Çarşamba

Bir 23 Nisan Böyle Geçti...











5 yorum:

TATESAL dedi ki...

Maşallah Renginime,çocuk bayramı kutlu olsun...ama sizede maşallah Fundacım...eşinle,annenle,kızınla sevdiklerinle daha nice bayramların olsun....(fit halin gözümden kaçmadı:D)

Unknown dedi ki...

Tülinim teşekkür ederim...
Fit olunacak bir halde değilim malesef en fazla 2 kg gitmiştir gitse :)
Öperim

Zeugma dedi ki...

Bir an sivil kadın polisler olur ya, onlardan zannettim seni:)

Çok güzel bir kutlama yapmışsınız..
Nicelerine inş..

Unknown dedi ki...

Sevgili Zeugma çok güldüm ilahi :)

Adsız dedi ki...

fundaaaaaaa:))
ben çubuklu formalı fotoğrafları kaçırmısımmmmmm.
yemin ediyorum kınıyorum kendimi.

allam nasıl bi güzellik o 3 lü fotoğrafınız...
aneam vallahi kıskanıcam.

güzelliğinize güzellik katmıs:))

aneammm.