27 Mayıs 2013 Pazartesi

Dekoder Lazım...

İki ay önce başladığım diyetisyen serüvenim iki ayın sonunda 1 kg yağdan "almam" sonucu kafamda sonlandı aslında...
Doktorum çok tatlı bir bayan kendi de anlam veremiyor çözemedik sizin bünyeyi diyor kim çözmüş ki sen çözesin dedim ben de...
Şimdi bir ay boyunca yeni listeye ricası üzerine devam edeceğim bir de GNC den Termogenic Formula isimli bir hap önerdi ki çok kullanmayı düşünmüyorum bitirdim galiba bu serüveni...
Bu kadar listeye sadık kalıp disiplin göstermeme rağmen bu şekilde iki ayda sadece iki kilo vermem moralimi bozmasından ziyade işi hayır yönünden düşünmeme vesile olsun da bu da bana teselli olsun dedim...
Diyorum ki ilerde diyeceğim ki "iyi ki o zaman kilo vermemişim bak şimdi lazım oldu"...
Velhasıl kaldı hala bir 10kg bünyede yerleşik...
Sağlıkla olsun da gitsin de bir an önce...



2 yorum:

TATESAL dedi ki...

Ya ne 10 kilosu sen 10 kğ versen ne olursun aman dur yapma...fiziğin süper.... artık 20 yaşındamısın Fundam,unut eski kiloları sağlıklımısın sen ona bak!!! Öptüm...

Unknown dedi ki...

Tülinim bugün tartı vardı tutmasam kendimi zırıl zırıl ağlayacaktım öyle moralim bozuldu emeklerime yazık oldu... :(