9 Eylül 2013 Pazartesi

Vay Arkadaş Annen de mi Pan Kekçiydi?

En sevdiğim yiyecekti sabah kahvaltılarında annemin akıtması...
Sonra bizim krebimiz...
Rengin de benim gibi çok sever oldu ona her şekil yaptım taki düne kadar yaptığım pan kek le birlikte krebin tahtına pan kek oturdu...
Enteresan huyum var kapı/cam açıkken yumurta yiyemem mesela kokar sası sası...
Pan kekte de korkum ya yumurta kokarsaydı buram buram...
Dün bu siteden  buldum onlarca tarif arasından tam da tuttu...
Pıtırcık pıtırcık kabarık şirin pan keklerimiz oldu...
Özellikle de yumurta kokmaması beni benden aldı...
Siz de deneyiniz yapınız yiyiniz...

1 Su Bardağı Süt
2 Yumurta
1,5 Su Bardağı Un
1 Yemek Kaşığı Toz Şeker
1/2 Paket Kabartma Tozu (ben 1 paket kullandım)
1 Yemek Kaşığı Zeytinyağı
1 Paket Vanilya (ben kullanmadım)


9 yorum:

özii dedi ki...

nam nammm :)
eline sağlık bende çok severim helede nutella ...

Zeugma dedi ki...

Mmmm. Nefis görünüyor. Akşamüzeri yapayım ben de ;)

Unknown dedi ki...

öziim balla daha güzel oldu diyebilirim...

Zeugmacım yap ölçü tam tutuyor :)

fulya dedi ki...

bende yapacağım keza tadı çok hoştu:)
ellerne sağlık bacım:)

Unknown dedi ki...

ben sana yaparım kardeşim...

TATESAL dedi ki...

Ellerine sağlık sultanım!!!
Diyete dokunmaz mı bu lezzet?

Unknown dedi ki...

Tülinimmm :)
Kilolar başka türlü gidiyor boğazı tutuyorum da arada kaçırdığım oluyor...

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Hep yapacağım diyorum bir türlü kısmet olmuyor.Bakalım not aldım bu ölçüleri nasıl olucak?

Unknown dedi ki...

Ebrucum ölçüler tam tuttu bende...