28 Temmuz 2008 Pazartesi

Hikayeme devam...

Nerede kalmıştım hah huzur bulduğum ev isim hikayem derken 3 sene sonunda Maltepe' ye taşındık... Oradaki hayat ta muhteşem komşular eğlence gırla Kayseri'den teyzeler kuzenler gezme tozma derken 6 yaşımda (30 Ocak 1980) ailemize bir kardeş geldi kardeş de Kadir gecesi geldi mübarek kardeş FULYA :) sonra anaokulu Maltepe ilkokulunda sonrasında ilk üç sınıfı orada okudum ki değinmeden geçemeyeceğim Leylüfer Özkan öğretmenimdir bana eğitim-öğretim hayatımın temelini atan rahmetli nurlarda yatsın çok dayağını yedim ama üzerine de öğretmen tanımadım onca yıl hala... Nur içinde yat canım öğretmenim...
Sonra sonra yine Aydınlıkevlere geldik epey sonrasında arada bir 3 yıl bodrum yerleşmemiz oldu sonrasında bunlar...
Aydınlıkevler son durak oldu...
Evlenene kadar...

Hiç yorum yok: