6 Mart 2009 Cuma

Yazasım Yok...

Keyifsizliğimden değil, belki de ondan, bilmem...

İçi dolu balonmuşum da biri ateş etmiş, bütün havam gitmiş gibi büzülmüş oturuyorum öyle...

Ama içimde de bir umut, deli mi ne havan gitmiş, ne umudu, neye hem de?

Haftaya izinliyim, evden takılacağım Rengin' in son haftası bekler bekler dururum ilaç sonucunu...

Tatsız gibi, bir miktar tatlı ama sahte, tatlandırıcılı tatlılık bendeki...

Dışarı çıktım öğlen vakti / arası neyse işte...

Herkes dışarda, ne melun kalabalık! Kendimi dev alışveriş merkezinde hissettim...

Alışveriş merkezlerinde salak oluyorum ben...

Bir müddet sonra zembereği şaşmış hatta atmış saat gibi, bakışlarım semeleşiyor, sesler uğultu oluyor, görüntüler flu, yürüyüşüm bile yampiri...

Kendime gelemiyorum işte aynından oldum şimdi de Kızılay'ın orta yerinde...

Cuma günü neşe dolarken normal insan, benim havam kaçtı zaten kaçıktı ya püf...

(Fotoğraf, fotokritik, Erkmen Altunkaynak'tan...)

7 yorum:

tatesal dedi ki...

Ah canım senin keyfin haftaya yerine gelecek bak göreceksin.İlaç sonuç verecek ve rengin sağlığına kavuşacak.Hiç üzülme...Kendini yanlız hissetme bizler varız,son sürat arkandayız....Dualarımızla

Dijle Bahtiyar Durgunlu dedi ki...

oluyor öyle şeyler hepimize ara,ara....Hem kuzu kulağı derken bayağı stresli bir hafta geçirdin,hem belli etmeyeyim hem de herşeye yeteyim diye gerim gerim gerildin,bişeycikler diyemedin..falan,filan,,,,,

GÜLÜMSE HADİ GÜLÜMSE BULUTLAR GİTSİN;Bu haftasonu Sezn'den sana gelsin o zaman

Sevgilerimle,öpüyorum kocaman

SMİLENA dedi ki...

alışveriş merkezlerinde ben de salağa dönüyorum.nevrim dönüyor nedense.
keyifsizliğine gelince- geçer. bak benimki geçti gitti....
iyi bir haftasonu dilerim...

funda dedi ki...

tatesal iyi olacal iyi inaniyorum son gaz :)

Dijle ne vardi sanki Ankara da olaydınız bunu bir kahve eşliğinde karşıma söyleyeydiniz...
iyiyim iyiyim iyiyim ............... (40) iyiyim :)))
ben de öptüm kocaman :)

SMİLENA geçecek de kanırtıyor haftaya daha iyi sonra daha iyi hep iyi hep iyi...
aman ne diyorum ben ya :)

Belgin dedi ki...

Fundacim alis veris Merkezlerinde olanlari ne güzel anlatmissin, bu haller bana da olur, kendimi salak gibi hissederim, bi de orada saatlerce kalabilen arkadaslarima hayret ederim.
Rengine gecmis olsun, sana da, eh cocuklar hastalandimi annelerin pestili cikiyor.

Haftaya bir seycigi kalmaz kücük kuzunun, cin gibi olucak, görürsün.

Olmazsa alirsin kuzuyu, gelirsin bana caya, size pasta, kurabiyede yaparim, he:)

Güneş dedi ki...

İlk bahar kendini tam hissettirsin herşey çok daha güzel olacak.
Sevgiler.

Adsız dedi ki...

ne diyebilirimkine diye bilirimki yaaa çooooooooooooooooooooooookk sekersiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiim allaha emanet ol beni bu gün cok güldurdrdun sen de hep gülersiiin inşallah.emi.