3 Aralık 2009 Perşembe

Ödev 2-) Anne İş' te...

Bu da ikinci ödev(m)im...
# Bloguna neden bu ismi verdin?
Rengin odaklı bir blog olacaktı aslında, süper sevgi dolu bir anne olarak attığı her adım, gittiği her tuvalet şeklinde düşündüğüm blog, sonunda benim lustralim oldu...
İsmiyle müsemma olamadı malesef ama arada yine Rengin' den bir iki birşey attırmak suretiyle vicdanımı rahatlatmaktayım...
İsim yalandan oldu bir nevi...
# Bloguna yazarken star tribiyle olmazsa olmaz dediğin şeyler var mı?
Yanımda yöremde kimsecikleri istemem, evdeysem Rengin uyumalı ya da odasında olmalı, Bey de bana ilişmeden istediği köşede kıvrılabilir... Kafamdakileri dağıtmamak için sessizlik olsun da... Bir de iki hermesetaslı bir filtre kahve olursa daha ne isterim...
# En son satın aldığın garip şey nedir?
Lüzumsuz şeyler almamaya gayret etsem de, geçende çok şeker bir ahçı yapmışlar, ayak ucuna da şişe açacağı yapmışlar, sırtına da mıknatıs koymuşlar magnet olmuş ondan aldım bir kendime bir arkadaşıma...
# Şeker gibi olduğun anlar?
Genel itibariyle şekerim yani öyle derler...
# Arkadaşım artık sormayın dediğin şeyler?
Malesef böyle bir sınır çizemiyorum kim ne isterse sorabilir tabi saçma sapan uçlardan da bahsetmiyorum...
# Aynaya bakınca gördüğün?
Valla çok mutsuz olduğum zamanlar küfür ediyorum malesef ki o zamanda aynaya bakılası olmuyorum... Fakat göz altlarım çok yorgun görünmese daha çok seveceğim aynayı şimdi az seviyorum...
# Kendini okutan blog dediğin...
Efendi efendi yazılan blogları okuyorum ama öte yandan da PuCCayı da okuyorum veya ne bileyim okuyorum kafama göre... Bir de çok samimi olduğunu hissetmeliyim blog yazanının, sesini hayal ediyorum dizilerde filmlerde mektup okurken fonda yazanın sesi gelir ya benimki de o hesap, bazen yazanın mutsuzluğunu veya çoşkusunu bile alabiliyorum o derece...
Bir de mıç mıç şunu yaptım baaaaak kocişim bana bunu aldı baaaak şuraya gittik baaaaaak şeklindeki bloglardan şiddetle kaçıyorum tabi...
# Peki bu blog sahibesiyle karşılaşabileceğiniz yerler...
Necatibey' deki hacı baba kahvecisi, Panora-365 alış veriş merkezleri, onun dışında işte kreşte evde......
# İçimdeki kadınlar ( işte en kazık soru)
Bir bakıyorum en küçük şeyle bile mutlu olabilirim yanağıma kondurulan bir öpücük ya da yalandan ufacık birşey...
Çok zor beğenirim her konuda mükemmelliyetçilik değil ama içime sinmeli bir yeri eksik kaldı mı bitti ağızla kuş tutulsa önüme serilse kıymeti yok...
Haksızlığa asla tahammülüm yok en kalabalık kortamda bile birine yapılan haksızlığa mutlaka müdahale edeceğim öyle cins bir huyum var...
İnanç en büyük frenim... Yaradandan korkuma kimseyi incitemem, kimseye kötü düşünemem sanki ben kötü düşününce onun başına değil düşündüğüm kendi başıma gelecekmiş diye korkarım...
Çok kırılganım aslında çok hırt görünsem de davransam da içimde kristalden bir bölüm var çıt çıt seslerini duyarım inceden bazen... Bir de çok alınganım ya ne fena ama bütün bunları içimde yaşar dışardakilere kızılcık şerbeti içiyorum da derim hiç utanmam...
Çok anne kuzusuyum sözünden asla çıkmam ufacık birşey almaya hala annemle giderim hala her işte fikrini alırım hem anneci hem babacı hem de kardeşime ölürüm... En büyük savaşım hayırlı evlat olma savaşı...
Arkadaşlarım için dünyayı durdururum ölümüne, ne gerekiyorsa, kimseyi yakmam ki çok yandım hep darbe yesem de hep affettim...
Gülmeyi dalgayı eğlenmeyi çok severim tabi keyif yerindeyse yoksa sallar suratımı otururum...
Çok kötü bir huy herkese herşeyimi anlatırım sonra seneler boyu hep başıma dert olmuştur bu açıklığım...
Saflık derecesinde insanlara güvenirim herkes iyi benim gözümde, burnum hiç koku almaz hep kazık yerim olsun yine olsa yine yaparım kazık atan utansın...
Kötü tarafım çok gaza getiririm kendimi, kafamda senaryo yazar yazar olayları büyütür büyütür enginlere sığmam taşarım...
Çok ağır konuşurum en sonda söyleyeceğimi en başta söyler her söylediğim de demir gibi keser karşımdakini beter ederim ayarım yok... Bir de bir miktar ağzım bozuk o da fena tabi...
Bir de hiç yalan söylemem hep düstur edinmişimdir Allahtan başka kimseden korkum yok yalana ne hacet?
Beklentisiz yaşamayı öğrendim bir de çok işime yaradı psikopat gibi dolanmaktan kurtuldum...
Ohhhh bu ödevde bitti...

9 yorum:

GüLCaN dedi ki...

biçoğumuz yaptık bunu galiba. blogu çocuklarımızn adını kullanarak açtık, sonra bi baktık kendi telimizden çalıyoruz :)

bahar gelsin dedi ki...

valla bu ara blog gezemiyom ama bunu bir çırpıda okumuşum
herşeyi herkese anlatıp kazıklanmak bende de var çünkü kovayız napalım aldatanlardan olmaktansa aldananlardan olmak iyidir

herşeyden azıcık dedi ki...

Şu içimdeki kadınlar sorusu varya aynı dertler bendede var hatta bazen dilimi kesip atasım var:))

Anne İş'te dedi ki...

HHHEHH HEHH:))KAZIKTI AMA DEĞİL Mİ?DOST KAZIĞI:)))CANIM VAKİT AYIRDIĞIN İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM VE SEVDİM BU KADINA YA...

meltem dedi ki...

çok tatlı çok samimi cevaplar fundacım
ama merak ettim benim sesimi nasıl hayal ettin zira kötü hayal ettiysen üzülürüm bak şimdi ses veriyooorum:
öhööö öhö öhööö

-doooooooooooooooooooo :):)

canım elimnden geleni yapmaya çalıştım umarım bundan sonra güzel hayal edersin sesimi:D:D
sevgiler

meltem dedi ki...

haaaaa bi de funda inan içimde ki kadınlar kısmını okurken gözlerime inanamadım halada inanamıyorum ordan o paragrafı alsam eşime kendi postum diye okusam
" aferin dobra dobra yazmışsın" der
yuuh diyorum bu kadar olur valla

Prima Rima dedi ki...

Bloğuna neden bu ismi verdin sorusu ve cevabı işte en sevdiğim soru ve cevap:)hepimiz aynı şeyi yapdık desene :D

funda dedi ki...

Gülcan demek ki insanın kendi için birşeyler yapması gerekiyormuş da biz de onu keşfetmiş gibi olduk çölde vaha bulmuş gibi :)

bahar gelsin aldan aldan da nereye kadar ama :)

Fundacan o kesme işini ben de az düşünmedim değil hani de olmadı be kopamadım dilimden vezir de etti rezil de :)

Dijlecan anlat dedin anlattım sevdinse ne mutlu bana :)

Meltem hep bıcır bıcır geldi sesin buralara canlı canlı :))
bu kadar aynı telden olunca sesim gitti oralara demek senin sesinin geldiği gibi :)

Ebru kızı bundan yazıyla da olsa anlaşma dayanışma :)

tatesal dedi ki...

Canımmmmmmmm,canımmmmmm yaaa,bitirdin beni Fundam ya yüreğim nasıl kabardı bak şimdi sana karşı çok seviyorum görmesemde bayılıyorum yazdıklarına ,lisanına üslubuna....
Öpüyorum mert arkadaşım benim...
Hani şu kocişko mocişko diyenlere bende kıl oluyorum,çak....:D