24 Temmuz 2012 Salı

Nasıl Bir Aceleyle Yazdıysam Satır Başları Küçük Harf... Yakıştı mı Bana?

bazen çok aşk istiyorum çok ama dizilerdeki gibi filmlerdeki gibi...
körkütük hem de gerçi kör müyüm kütük mü ben o sen biz siz onlar....
evde yaşamaya kalksam beynim dürtüyor...
mantık kötü şey duygusuzluk değil bunun adı...
başka bir damar giriyor devreye bak dikkat et hormon demiyorum damar...
bir de yüksek sesle kulaklıkta müzik dinleyip yazı yazmak güzel, koştur koştur onun hızıyla yazıyorum bu ara mı aşağıdaki şarkı takılı kulağımda bağıra bağıra...
mapusa sığmayan fikri firarda damarlar dolaşıyorken zurnaya eşlik bedende...
sözün uçtuğu yazının kaldığı cihanda çok yazasım var evire çevire...
daha yazacak neler var ki yaşanıp üzerine hem de...



2 yorum:

aysencifci dedi ki...

Bazen de tek söz söylemeden böyle oturmak var.. Bazen deli gibi sebepsiz yere mutlu olmak, bazen de zırıl zırıl ağlamak var.. Yaşamak bu be.

Unknown dedi ki...

Harbiden Ayşenim yaşamak bunun adı :)
Öperim...