28 Ağustos 2021 Cumartesi

Hala ümitvarım…

 Ne hayallerim vardı koşa koşa bloğa gelecek toplanın sarılacağız sevineceğiz diyecektim. Tayinim Afyon’dan Ankara’ya çıktı diyecektim. Oh be kızıma evime memleketime kavuştum diyecektim. Bir sınava girdim kaç zamandır burnumdan geldi hep dedim ki bunun da bir hayrı var dedim dedim neredeyse menopoza giriş töreni bile düzenleyecek kıvama geldim saçlarım yer yer döküldü. 

Milli Eğitim Bakanlığında “boşanmış-eşi vefat etmiş kadın personelin tayin önceliği” varken ben de bir devlet memuru olarak kendi Bakanlığımda da aynısını isterdim. Evet bu tayin dönemi mağdur olan insanların sayısı yüzü geçkin ortada heder olan çocuklar dağılan evler biri bir yerde biri bir yerde… Benim de kızım Ankara’da çünkü üniversite sınavına hazırlanıyor 12. Sınıf haydi yavrum gel Afyon’ a mı gidiyoruz diyeceğim… Tabi ki salı günü göreve başlayıp pazartesi resmî tatil cumadan şehre geri döneceğim. 

Tek tesellim Sayın Emine Erdoğan’a durumumu bildiren ve kendi Bakanlığıma Sayın Bakana yazılarım var inşallah vesile olur durumun tekrar değerlendirilir ve eve geri dönerim. 

Aralık tayin isteme dönemine kadar bir şekilde bardağın dolu tarafını gözümün önünde tutup vardır Allah’ın bir bildiği düsturuna sığınıp sabır göstermem gerekiyor.

Ne diyeyim bekleyip görelim.

Hem yine toplaşın mutluluğumu paylaşacağız derim yakın zamanda Allah büyük :)

Hiç yorum yok: