20 Şubat 2010 Cumartesi

Bu Kampanya Desteklenmez mi?

Öyle güzel açıklamış ki asortik krep, katılmak isterseniz buyrun oraya...

1- İstediğiniz bir parçayı örerek bize göndermek.Bunlar ne olabilir..? Öncelikle bebekler ve çocuklar için yelek, hırka, patik, atkı, şapka ve ya battaniye.2- Örgü örmek istemeyenler ama ben yine de destek olmak istiyorum diyenler için el yapımı herşey.. İçinizden geçen ve biz gönüllülerin satışa sunup kazandığımız paraları burslara bağışlayacağımız herşey.Alt bilgi olarak belirtmek istediğim bir şey var ki, 2. el daha kullanılması mümkün olan evinizde değerlendirilmeyi bekleyen giyim eşyalarınızı da gönderebilirsiniz. Örgü ya da kumaş olabilir, her yaş grubu tercihimizdir ama bebekler için genelde daha sıkıntı çekiyoruz diyebilirim.Burada belirtmek istediğim bir husus var ki....
Devamı buradan...

5 yorum:

sedaca dedi ki...

Fundacım, sayende haberim oldu, süpermiş, annem hemen bere örüyorum dedi :)

icimdeki yolculuk dedi ki...

biz destekledik ya siz dimi fundacım..

Asortik Krep dedi ki...

Çok teşekkürler link ve destek için :)

stuven dedi ki...

şimdi haberim oldu.ben de varım.

EMİNE ÖZTÜRK dedi ki...

ben bebeğim için hazırlık yaparken biraz abartmışım ve çok şey örmüşüm bebeğim ve ben cicilerimizi paylaşmaktan zevk duyarız. bloguma gelip, yorum bölümüne adres bırakırsanız ve beni yönlendirirseniz ben de katkıda bulunmak isterim.