10 Nisan 2010 Cumartesi

Hergün bindiğim otobüse yüzde dokdan ilk ben biniyorum, bomboş ilk duraktan...
İlk zamanlar şaşırıyordum aç tavuğun darı ambarında dolanması gibi nereye otursam hımmm...
Sonra bir yer belledim, oraya oturdum hep...
Şimdiyse koca şehir boş otobüs gibi...
Hangi noktasına otursam aslolan da küçük hanım hangi okula gitse eve göre mi okul olsa okula göre ev mi...
Yumurta mı tavuktandı tavuk mu yumurtadan?
Bir rüyaya görsem, yukarıdan baksam şehire, bembeyaz bulutlar dağılsa, bir ok görsem, o ok da yeni oturacağımız evi işaret etse, hatta iki ev...
Sonra aynı ok, bu kez okulu işaretlese olmadı öğretmeni de uzaktan işte bu dese...
Çok şey mi istiyorum?
Ha sonra bir de tatil istiyorum bu koşuşturma bitince, malum okula başlayacağım...

7 yorum:

sufi dedi ki...

Neistesen iste canım evren hepimizin emrinde yine de. ama güzel iste.sevgilerimle.

Unknown dedi ki...

Haklısın Sufim istediğimi en ince noktasına kadar irdeliyorum ki problem olmasın :)
ne olursa olsun da hayırlısı olsun da hepsi olacak bitecek...
Sevgiler benden kucak dolusu...

MAVİ TUTKU dedi ki...

hiç fazla şey istemiyorsunuz..istediğinizin fazlası inşallah olur. Ne denebilirki..inşallah....

Unknown dedi ki...

Onuncu Köyün Adamı inşallah inşallaaaaah :)

Yasemin dedi ki...

istediklerin kolaylıkla olur inşallah
sevgiler

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

herşey zamanı gelince hallolur, sen merak etme, bu kadar sıkıntı yapma kendine

Sena Çeyiz dedi ki...

Allah hakkımızda hayırlı olanı versin diyelim. Daha kolay atlatırız:)