28 Aralık 2008 Pazar

İki Küçük Damlacık...

Bizim mesai Rengin'den dolayı erken başlar, yine bir pazar sabahı ve yine de benim için geç sayılabilecek bir saat olan sekize doğru uyandık ve süper vazgeçilmez dizimiz Bez Bebek' i(!) ararken TRT2' de sanat arşivi diye bir program var sunuculuğunu Uğur Dündar yapıyor konuk da kim? Adile Naşit...
Hatırlar mısınız bir zamanlar Yasemin'in Penceresinden programı vardı konuğun eşi dostu gelip ne süper arkadaşımızdır edebiyatı yaparlardı...
Bu program bir kere sunucusuyla edepli ve de konuklarıyla...
İzleyeyazdım hemen tabi bir görseniz sabah sabah nasıl iyi geldi gelen arkadaşlarını görseniz hele bir Gazanfer Özcan, Münir Özkul, Sezen Aksu, Müjde Ar ve Adile Naşit' in 13 yıllık bir arkadaşı...
Çok keyifle ama bir o kadar da hüzünle izledim çünkü hatırlıyorum "Uykudan Önce" programını izler öyle uyurdum...
Sonra bilmiyordum tek çocuğu olan Ahmet' in açık kalp ameliyatı sırasında vefat ettiğini hem de annesi Adile Naşit' in doğum günü olan 17 Haziran'da...
Annesi Amelya Hanım' ın bağırsak düğümlenmesinden kendisinin de bağırsak kanserinden vefat ettiğini de programdan sonra dolaştığım siteden öğrendim...
Çok hüzünlü bir sabah oldu iki küçük damlacığın gözlerimden aktığı kısa süreli de olsa hüzünlü bir sabah...
Nur içinde yat Adile Teyze...

4 yorum:

özii dedi ki...

Okurken bile tüylerimi ürperti anlattığın sahne...
Ben de çok severdim. Nur içinde yatsın...

Adsız dedi ki...

İzledim bu programı. Hem de bu sabah tekrarı vardı. Saat 6'da:))) Dedim kim izlemiştir ki benden başka? Meğer senmişsin:)) Müjde Ar'a şaşırdım kaldım ben de.

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

hatırladıkça üzülüyorum..

Adsız dedi ki...

can you email me: mcbratz-girl@hotmail.co.uk, i have some question wanna ask you.thanks