10 Şubat 2009 Salı

Geçen sene bu zaman...

Şimdiki zaman...

14 yorum:

Adsız dedi ki...

Hala çizgili:)))

AskinAy dedi ki...

iki resmindede harika cikmissin canim,güzel olan bayan kolay kolay degismez:)cünkü icindeki ruh güzelliginide yüzüne tasir,öptüm seni cok cok,sevgiler..

Unknown dedi ki...

ya Deniz o değil de aynı da olabilirdi :)))

AskinAy o senin bakışının güzelliği canım teşekkür ederim :)bol öpücükler de benden sana :)

Sampa dedi ki...

hola!!! veo que te gustan las rayas!!

hello! Ben şeritler gibi görün!

selamlar

Unknown dedi ki...

Sampa merhaba bu gidisle Türkçeyi sökeceksin de ben İspanyolcadan ümitli değilim :)

özii dedi ki...

Bencede ikiside çok hoş ama şimdiki biraz daha zayıf göründü belki de çekimden :)Güzel her zaman güzeldir , bakmasını bilmek lazım

Unknown dedi ki...

özii teşekkür ederim de sen kötü birşey dedin be güzelim çekimden filan direk "zayıflamışsın fidan gibi kalmışsın hatta ye biraz bak kuruyup gideceksin " desen dana bir makbule geçmez mi :))

özii dedi ki...

Ay canım yaa, çok zayıflamak istemezsin belki diye düşündüm Çünkü gayet iyi görünüyorsun. Kuruma o kadar da kıskanırım bak :P

Adsız dedi ki...

renklilerle beyazları beraber yıkama olmaz boyle.gitmiş kazak,yazık

Unknown dedi ki...

özii öyle zayıflayayım ki göbeğim sırtıma yapışsın avurtlarım göçsün...
seviyorum bir deri bir kemik hali ben :)

Anne İş'te dedi ki...

SENELER SENİ GENCELTİYOR MU FUNDA???NEDİR BUNUN SIRRI????

Unknown dedi ki...

Dijle geçen sene daha kanlı canlıymışım gibi bu sene yüzüm direk bluz rengi :)

Demli Hayat dedi ki...

Şimdi
1.fark İlk resimde bilgisayar var ikincisinde yok
2.fark İlk resmide türk bayrağı var ikincisinde yok
3. fark ilk rsimde askılık var ikinci resimde yok
4. fark ikinci resimde pencere var ilk resimde yok
5. fark ikinci resimde sandelye var ilk resimde yok
6. fark ikinci resimde saksı var ilk resimde yok
7. aynı ilk resimdeki ve ikinci resimdeki kişi aynı fark yok.

Unknown dedi ki...

Demli Hayat alemsin çok güldüm :))